Thursday 28 July 2016

Pakaian yang selesa membina keyakinan diri (Blouse part)

Saya adalah salah seorang peminat blouse labuh yang sampai ke lutut. Namun sudah bertahun, teramat susah untuk menemukan yang amat selesa dan sesuai untuk saya, kalau ada pun, mesti pakai sekadar sebab dah takda baju sangat. Sampai saya sanggup belajar buat blouse sendiri, ikut style yang betul2 kena dengan jiwa ni... Terimakasih lah dekat Cik sue pemilik blog Kedai Jahitku...

So selepas bertahun mencari, saya telah mendapatkan satu jenis blouse yang teramat kena dengan jiwa ni, bukan sekdar boleh bawa berjalan, boleh bawa bersukan juga tau, bukan apa, kalau tshirt muslimah tu, still juga dia melekat, tapi blouse ni tak, longgar, pelbagai saiz pulak tu dari S sampai XXL, warna tak payah cakap, rasa nak memiliki semua je, mak saya pun suka, siap poket lagi, tangan dia getah, tapi tak ketat sangat dan tak menyakitkan. Satu lagi, order je harini, korg buat payment harini sebelum pukul 12, insya Allah besok pasti sampai. Laju tau.

Yang paling penting, cik husband pun support sangat. Yela melawa depan dia disamping menjaga aurat mengikut hukum syarie ^_^

This is the blouse... Jomler cuci mata.

















Amacam, cun kan. Jika berminat sama ada untuk diri sendiri, kawan, mak, ibu, ummi, makcik2, ammati, kholah, guru2, boleh lah purchase. Harga pun berpatutan dengan blouse yang amat selesa ini.
Boleh whatsapp +60136432127

Semoga Allah berkati kita semua. Amin.

No comments:

Post a Comment